Met deze drie aanpakken vormen we

jouw bestaansrecht van morgen

Met Forward begrijp jij wat er vandaag én in de toekomst verandert en hoe jij daar op kan inspelen. 

  • Waar ontwikkelt mijn sector zich naartoe in de (nabije) toekomst?
  • Wie zijn mijn klanten van morgen en wat zijn hun behoeften?
  • Hoe zorg ik dat ik relevant blijf in een veranderende wereld?

Met forward brengen we de kracht van design thinking en strategische toekomstdenken samen. Samen onderzoeken we trends & veranderingen, visualiseren we mogelijke toekomstscenario’s en gebruiken we onze verbeeldingskracht om kansen te definiëren. Deze inzichten helpen jou om betere keuzes te maken in een complexe en snel veranderende wereld. Zo geven we vorm aan jouw bestaansrecht van morgen.

Met Props vertalen we prille ideeën in sterke waardeproposities. 

  • Welke producten en diensten sluiten aan bij mijn bestaansrecht van morgen?
  • Wat zijn de verborgen behoefte van mijn klant?
  • Hoe kan ik slim gebruik maken van het ecosysteem?

Met Props brengen we met een design gedreven aanpak nieuwe innovaties tot leven. Met een holistische blik brengen we het ecosysteem en betrokken stakeholders in kaart en gaan we naar ze toe om (latente) behoefte op te halen. Gepaard met deze scherpe inzichten geven we vorm aan nieuwe waardeproposities die we daarna weer valideren. Op die manier creëren we waarde voor morgen.

Met Ques activeren we teams op toekomstplannen.

  • Hoe activeer ik mensen op mijn (nieuwe) strategie?
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste mensen op de juiste plek heb staan?
  • Hoe creëer ik meer eigenaarschap?

Met Ques brengen we de innovatiekracht van jouw organisatie in kaart. Onze quickscan geeft jou snel inzicht in de kracht van het team en de individu.  Met deze inzichten kun je de gerichte aanpassingen doen in jouw organisatie die horen bij verandering.